Outbound Demo
Odkrywaj kolorowy świat we własnym przytulnym domu na kółkach. Twórz stacje robocze i pozyskuj energię ze słońca, wiatru lub wody. Ulepszaj i dostosowuj swój pojazd, uprawiaj rośliny i żyj ekologicznie z dala od cywilizacji z maksymalnie 4 innymi graczami. Outbound to przyjemna gra eksploracyjna z otwartym światem osadzona w utopijnej bliskiej przyszłości. Zabawa rozpoczyna się od pustego kampera, który z czasem może stać się domem twoich marzeń – samodzielnie lub ze znajomymi. Buduj i odkrywaj we własnym tempie. Zbieraj materiały, wytwarzaj różne przedmioty i konstruuj swój pojazd za pomocą modułowych części. Rozwijaj technologię i efektywnie wykorzystuj energię do zasilania swojego domu. Odkrywaj Zobacz kolorowy świat z wnętrza elektrycznego kampera zasilanego słońcem, wiatrem lub wodą. Znajdź kultowe punkty orientacyjne w różnorodnych biomach. Buduj i wytwarzaj Rozwijaj swoją ruchomą bazę za pomocą modułowego systemu budowania. Dostosowuj swój pojazd za pomocą farb, dekoracji i mebli, aby stworzyć wymarzone, przytulne gniazdko. Uprawiaj Twórz ogrody, by hodować różne rośliny i grzyby. Jedz je na surowo lub gotuj pyszne posiłki, by zaspokajać swoje potrzeby. Najlepsi przyjaciele na zawsze Odwiedź Hotel „Łapy i Wąsy”, by przygarnąć nowego przyjaciela, którego możesz karmić, głaskać oraz tresować. Graj ze znajomymi Wyrusz na wycieczkę przez różnorodne biomy i zbuduj własny dom na kółkach w pojedynkę lub we współpracy z maksymalnie 4 innymi graczami online.