Out of Line
Wyjątkowa gra przygodowa wypełniona pięknymi łamigłówkami, wszystkie ręcznie rysowane w unikalnym stylu 2D! Dołącz do Sana w jego introspekcyjnej podróży w poszukiwaniu tożsamości i wolności. Odkryj kilka wspaniałych światów, w których czeka na Ciebie wiele przeszkód. W Out of Line śledzisz przygody Sana, który stara się uciec z fabryki, która niegdyś była jego domem. Zanurz się w tej tajemniczej historii i świecie, znajdź nowych przyjaciół i pomóż im podczas przeglądania tej wspaniałej platformówki 2D!