Our Metal Bowl
Eksploruj rozległą sieć opuszczonych obiektów przemysłowych u boku swojego wiernego robota, XIU. Twój cel: wydobyć życiodajne składniki odżywcze, aby ożywić umierający świat i przywrócić życie starożytnym, zapomnianym szklarniom. Staw czoła intensywnej, szybkiej walce w ciasnych korytarzach. Wykorzystaj swój refleks, aby przetrwać, ale pamiętaj: nie każdą sytuację rozwiążesz siłą. Obserwuj ruchy wrogów i opanuj ich schematy działania: każde starcie to wyzwanie taktyczne, któremu musisz sprostać. Rozwiązuj złożone zagadki, które wymykają się konwencjonalnej logice i przełamują czwartą ścianę, zmuszając cię do szukania odpowiedzi poza ekranem i kwestionowania samej natury twojej rzeczywistości. Świat gry zaprojektowano jako ogromny, połączony labirynt pełen skrótów i ukrytych sekretów. W miarę zdobywania nowych umiejętności zyskasz dostęp do wcześniej niedostępnych sektorów, co zachęci cię do powrotów w znane miejsca, odkrywania ukrytej historii, rzadkich zasobów i tajemnic świata w ruinie.