Otherworldly Horror Bundle
Bramble The Mountain King Bramble The Mountain King zabierze cię w porywającą i niepokojącą podróż przez zachwycające otoczenie. Wciel się w postać Ollego, chłopca wyruszającego na ratunek siostrze, która została porwana przez przerażającego trolla. Morbid: The Lords of Ire Dzieło twórców Morbid: The Seven Acolytes… przeżyj krwawą, obrzydliwą przygodę z wytrącającą z równowagi estetyką, niekończącymi się potworami i mnóstwem krwi, gdy wyruszasz na pokonanie Władców Gniewu w ponurym, horrorpunkowym świecie.