Orten Was The Case
Wciel się w bosonogiego Ziggy’ego, niespodziewanego bohatera z fikcyjnej szwedzkiej dzielnicy. Wspólnie podejmiecie się trudnego zadania, jakim jest udaremnienie groźnego planu, który może doprowadzić do zagłady świata. Pewnego dnia Ziggy budzi się z dziwnym znamieniem na dłoni, nie mając pojęcia, co wydarzyło się poprzedniej nocy. Po kilku minutach błądzenia po znajomych ulicach Orten, jego rodzimej dzielnicy, eksplozja przenosi go dokładnie w to samo miejsce, w którym obudził się kilka chwil wcześniej… Okazuje się, że utknął w pętli czasowej. Wyrusz na ekscytującą przygodę, podczas której czeka na ciebie świat pełen różnorodnych elementów rozgrywki. Zarzuć wędkę i złów rybę dnia we wciągającej minigrze Wędkowanie w Woodhill. Wyraź się artystycznie, malując graffiti na pociągach tętniącego życiem metra, i pozostaw po sobie ślad na miejskim krajobrazie. Poczuj adrenalinę w trakcie intensywnych pościgów policyjnych ulicami miasta. Sprawdź swój umysł dzięki skomplikowanym łamigłówkom i aktywnościom, które poprawią twoje zdolności poznawcze oraz umiejętności rozwiązywania problemów. Zagłęb się w sieci tajemnic, kiedy ruszasz na poszukiwanie odpowiedzi i próbujesz odkryć tajemnice w samym sercu Orten. Osiągnij wewnętrzny spokój i równowagę w chwilach wyciszenia podczas medytacji, która pozwala ci się skoncentrować pośród chaosu miejskiego życia. Bądź o krok przed prawem w ekscytujących momentach, kiedy unikasz schwytania przez policję, sprawdzając swój spryt i zaradność. Poznaj ukryte azyle, które stanowią bezpieczną przystań w tej miejskiej dżungli. To tylko przedsmak mnogości doświadczeń, które czekają na ciebie w Orten, świecie pełnym wciągających zadań zapewniających emocje, wyzwania i chwile wytchnienia.