Orkowy następca tronu
Zagraj jako ork Garok, prawdziwy następca orkowego tronu. Zdradzony przez swego brata, Gragona, planuje go zabić i przywrócić naturalny porządek rzeczy w plemieniu. Ten pakiet zawiera postać orka Garoka, w którą można się wcielić.