Ori - Rival DLC
Graj w Rivals of Aether jako Ori z Ori and the Blind Forest jako postacią DLC. Ori i Sein łączą siły, aby wyzwać do walki najlepszych z Aether. DLC zawiera jednego wojownika i jeden etap.