Organic Panic
Organic Panic to superszalona platformówka oferująca w pełni zniszczalne otoczenie i dynamiczne płyny. Niesamowita fizyka wykorzystuje silnik DAFT (Technologia Zniszczeń i Płynów), zapewniający niepowtarzalną i różnorodną rozgrywkę: drewno unosi się na wodzie i płonie, błyskawice przenikają przez obiekty, lód jest śliski i topi się, woda gasi ogień, guma jest elastyczna, a kwas rozpuszcza… Opanuj po mistrzowsku grę 4 bohaterami, którzy władają żywiołami i w dowolnym momencie zmieniaj bohatera, aby pokonać nikczemne technologiczne imperium Miniserka. Rozbijaj formacje utworzone z ziemi, wytwarzaj wodę i zmieniaj się w płyn, kontroluj grawitację i podpalaj wszystko wokół, prowadząc bitwy i rozwiązując łamigłówki na ponad 200 poziomach w trybach: jednoosobowym, współpracy i konfrontacji. Cechy: - ponad 200 poziomów; - tryby Zamiana, Odliczanie, Przemiana i inne; - tryb przygody i dodatkowe poziomy; - 2-4 graczy w lokalnym trybie współpracy; - 2-4 graczy w lokalnym trybie konfrontacji; - osiągnięcia; - tablice liderów. Wersja gry do pobrania obsługuje następujące języki: angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański, I portugalski.