orbit.industries
W przestrzeni kosmicznej nikt nie usłyszy Twojego krzyku - czy to wiktorii, czy też frustracji. Co w takim razie zamierzasz, Kosmiczny Pionierze, kiedy przejmiesz stery swojej stacji i wszystko będzie zależało od Ciebie? ZBUDUJ WSPANIAŁY WIDOK Buduj, instaluj i zmieniaj swoją stację aż do perfekcji w pełnym widoku 3D, dzięki niesamowitym możliwościom Unreal Engine 4. Obserwuj swój kunszt w pełnym widoku 360 stopni, zbliżając i oddalając się, aby podziwiać piękno stacji. Podziwiaj zapierające dech w piersiach konstelacje odległych gwiazd, mgławice i planety, na których studiowanie drużyna deweloperska poświęciła wiele tygodni, aby wiernie odwzorować prawidłowości nieskończonego nieba w grze. SKUP SIĘ NA ABSTRAKCJI Monitoruj i buduj cykle produkcyjne, wydobywaj surowce i zarządzaj ich dystrybucją. Skup się albo na wydajności, albo na wynikach, traktując wszystkie kluczowe procesy jak oddany administrator danych - ale zamiast tabel, działaj na abstrakcyjnym systemie przypominający swą formą procesor komputerowy. Twórz jak najlepsze połączenia między kluczowymi komponentami tak, aby można było stawiać model Twojej stacji jako inżynierski wzór! EKONOMIA, BŁĘDY I INNE! Unikalny system ekonomii daje Ci główne cele, które wyznaczają kierunek misji - albo Twoja stacja będzie przynosiła zyski, albo przegrasz! Normalny tryb pracy może być jednak przerwany przez różnego rodzaje problemy - od ataków hakerskich po błędy i awarie systemów i modułów dotykających część lub całość Twojej stacji. Twoja produkcja może również po prostu ulec przeciążeniu - więc planuj, wykonuj cele i projektuj stację ku perfekcji! ODKRYWAJ NIEZNANE PLANETY Kampania zawiera 3 różne misje, w których przygotowujesz nowe planety do zamieszkania, pracy z ich zasobami i dalszej obróbki. Każda z misji bogata jest w narracyjne elementy, które pozwolą Ci skupić się na obu trybach rozgrywki, aby zbudować stację odnoszącą sukces. Czy zamierzasz skupić się na wydajności, ekonomii skali czy może na najlepiej wyglądającej finalnie stacji? Wszystko jest możliwe tak długo, jak ukończysz misję! NIESKOŃCZONE SNY Możesz również zrelaksować się i oddać się budowie najlepszej możliwej budowli - bez patrzenia na któryś z celów, w trybie Kreatywnym lub Nieskończonym powstałym właśnie do tego celu.