Operation Flashpoint: Red River
Wersja w usłudze Gry na żądanie obsługuje następujące języki: angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański.Tajikistan, 2013. Between Afghanistan and China, the world’s next flashpoint is about to erupt. You and your fireteam can make a difference. How much is up to you. It’s not the soldier with the most expensive gun or the biggest heart who wins on the battlefield. It’s the smartest. Semper fi, Marine.