Onimusha: WotS – Piekielne Haori
Płaszcz haori dla Miyamoto Musashiego, wytwarzający aurę zawziętości! Przywodzi na myśl szalejące ognie piekielne. Doskonały wybór dla kogoś, kto musi strącić demoniczne Genmy w piekielną czeluść. *Płaszcz haori to przedmiot kosmetyczny, który zmienia wygląd Miyamoto Musashiego. Nie ma on wpływu na jego skuteczność w walce. *Płaszcz haori można odebrać w grze za pośrednictwem Zwierciadła dusz. *Możesz zmieniać płaszcze haori w grze, wybierając opcję zmiany wyglądu w menu Zwierciadła dusz. Zwierciadła dusz i funkcja Zmień wygląd są odblokowywane stopniowo w miarę postępu w grze. *Ten produkt jest też dostępny jako element zestawu. Należy uważać, by nie powielać zakupów.