Onimusha: WotS - Haori „Łowca Chmur”
Płaszcz haori dla Miyamoto Musashi, nadający mu potężną aurę! Zdobi go wspaniały wzór smoka, który w locie przeszywa chmury. Płaszcz ten miał podobno napełniać odwagą strażaków, którzy nosili go podczas akcji. *Płaszcz haori to przedmiot kosmetyczny, który zmienia wygląd Miyamoto Musashiego. Nie ma on wpływu na jego skuteczność w walce. *Płaszcz haori można odebrać w grze za pośrednictwem Zwierciadła dusz. *Możesz zmieniać płaszcze haori w grze, wybierając opcję zmiany wyglądu w menu Zwierciadła dusz. Zwierciadła dusz i funkcja Zmień wygląd są odblokowywane stopniowo w miarę postępu w grze. *Ten produkt jest też dostępny jako element zestawu. Należy uważać, by nie powielać zakupów.