Onimusha: WotS – Amulet: Mała tancereczka
Amulet stworzony na wzór słynnej w stolicy tancerki! Założenie go przynosi wiele korzyści. *Zakładanie amuletów zwiększa umiejętności Miyamoto Musashiego. *Amulet można odbierać za pośrednictwem Zwierciadeł dusz w grze. *Amulety można zmieniać w grze w sekcji Amulety na ekranie Ekwipunek, dostępnym z menu głównego. *Zwierciadła dusz i sekcja Amulety na ekranie ekwipunku są odblokowywane stopniowo w miarę postępu w grze. *Ten produkt jest też dostępny jako element zestawu. Należy uważać, by nie powielać zakupów.