ONE PIECE World Seeker Extra Episode 1: Void Mirror Prototype
Graj jako Zoro, gdy wkroczy na scenę jako nowa grywalna postać w dodatkowym epizodzie. Zoro rusza w pościg za Issackiem, ale nie ma orientacji w terenie i trafia w całkiem inne miejsce. Odkrywaj fabułę i przekonaj się czy technologia wyjdzie zwycięsko ze starcia z szermierką! Odkrywaj tajemnice fabryki i ruszaj w pościg za nowym bossem, który nazywa się KAGERO!