ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 One Piece Film: Red Anime Song Pack
Zestaw dodatkowej muzyki, zawierający popularne utwory z przebojowego filmu Piece Film: Red jako muzykę tła w grze. Po zakupieniu zestawu możesz zmienić ustawienia muzyki na ekranie przed bitwą i słuchać dowolnego utworu podczas walki.