Zdobądź wszystkie trzy pakiety DLC z grywalnymi postaciami dzięki przepustce postaci! Każdy z pakietów zawiera 3 grywalne postacie, więc przepustka daje ci dostęp aż do 9 nowych postaci. Dodatkowo zyskujesz: ・ wczesne odblokowanie postaci Charlotte Katakuriego. *Grywalne postacie z przepustki będą dostępne do pobrania po premierze gry. *Dostępne w przepustce postaci pakiety DLC będzie można również zakupić niezależnie.