One Button Games 5-in-1 (Xbox Series)
B CANNON to szybka gra za pomocą jednego przycisku. Poruszasz się po ekranie i możesz zmienić kierunek, naciskając przycisk. Twoim celem jest strzelanie do podskakujących kół. Celujesz automatycznie i strzelasz do aktualnej pozycji celowania. Przytrzymaj przycisk, aby strzelać. Kręgi rozpadają się na mniejsze i trzeba je strzelać, aż nie da się ich już rozbić. Gra kończy się, gdy dotkniesz dowolnego koła. UD CAVE to szybka gra za pomocą jednego przycisku. Twój ekran jest podzielony na pół, a na każdej z nich znajduje się jaskinia. Kontrolujesz dwie postacie jednocześnie przechodząc przez jaskinie po obu stronach. Jaskinia po prawej jest do góry nogami. Naciśnij przycisk, aby obie postacie poszły w prawo. Zbieraj monety po drodze, aby zdobyć punkty. Gra kończy się, gdy jedna z dwóch postaci uderzy w ściany jaskini. CATE P to szybka gra z jednym przyciskiem. Zdobywasz punkty, niszcząc pełzające wokół ciebie gąsienice. Kiedy naciśniesz przycisk, obrócisz się zgodnie z ruchem wskazówek zegara i strzelisz w kierunku, w którym patrzyłeś wcześniej. Staraj się uderzać w gąsienice i unikaj uderzenia przez nie. Zdobywasz punkty strzelając do segmentów gąsienicy. Gra kończy się, gdy dotknie cię jakakolwiek gąsienica. S LANES to szybka gra za pomocą jednego przycisku. Ciągle poruszasz się między czterema pasami po lewej stronie ekranu. Twoim celem jest strzelanie do wrogów nadchodzących z prawej strony, aby powstrzymać ich przed dotarciem do linii. Przytrzymaj przycisk, aby strzelać i iść do przodu w kierunku wrogów. Zbieraj monety, które wrogowie upuszczają po ich zniszczeniu, aby zdobyć punkty. Gra kończy się, gdy jakikolwiek wróg dotrze do jednej z linii. THUNDER to szybka gra za pomocą jednego przycisku. Biegniesz w środku burzy. Zbieraj gwiazdy, które tworzą się, gdy piorun uderza w ziemię, aby zdobyć punkty. Ale unikaj trafienia piorunem. Odwróć kierunek, naciskając przycisk lub uderzając w boki ekranu. Gra kończy się, gdy zostaniesz uderzony.