TWIN P to dynamiczna gra na jeden przycisk. Kontrolujesz linię z pinezką na każdym końcu. Jeden koniec jest zawsze przypięty, a drugi obraca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Naciśnij przycisk, aby przypiąć drugi koniec, jednocześnie puszczając pierwszy, lub przytrzymaj przycisk, aby wydłużyć linię. Twoim celem jest poruszanie się, unikając granic ekranu. Zbieraj monety, aby zdobywać punkty, ale unikaj uderzenia w fioletowe kolce. Gra kończy się, gdy oba końce linii wyjdą poza granice ekranu lub gdy dotkniesz kolca. MIRROR FLOOR to dynamiczna gra na jeden przycisk. Twoim celem jest przeskakiwanie między platformami z monetami. Zdobywasz punkty, zbierając monety, ale każda moneta odwraca Cię do góry nogami i odzwierciedla Twoją pozycję na platformie. Zmienia również, która strona platformy jest aktywna. Naciśnij przycisk, aby skoczyć, i przytrzymaj przycisk, aby przyspieszyć. Musisz dobrze przemyśleć, które monety podnieść, aby przejść dalej. Gra kończy się, gdy spadniesz. D LASER to dynamiczna gra na jeden przycisk. Nieustannie latasz na boki i powoli się wznosisz. Obracasz się za każdym razem, gdy uderzysz w boki ekranu. Twoim celem jest uniknięcie trafienia laserem wystrzelonym z góry i schowanie się pod spadającymi spadochroniarzami. Naciśnij przycisk, aby się obrócić, i przytrzymaj przycisk, aby pozostać w miejscu. Jeśli trafi Cię laser, zepchnie Cię w dół, a Ty będziesz powoli opadać, gdy pozostaniesz w miejscu. Gra kończy się, gdy dotrzesz na dół ekranu. REVOLVE A to dynamiczna gra na jeden przycisk. Sterujesz strzałką, która stale się porusza i obraca. Naciśnij przycisk, aby poruszać się w kierunku, w którym aktualnie wskazuje strzałka. Przeciwnicy losowo pojawiają się z boków ekranu i tworzą między sobą połączenia. Przecinając dowolne połączenie, zdobywasz punkty i niszczysz całą sieć tych połączeń. Gra kończy się, gdy uderzysz któregokolwiek z wrogów. TWO LANE to dynamiczna gra na jeden przycisk. Sterujesz samochodem jadącym dwupasmową autostradą. Naciśnij przycisk, aby zmienić pas ruchu, i przytrzymaj przycisk, aby przyspieszyć. Droga jest przerwana kępami trawy. Zwolnisz, dotykając kępy trawy. Gra kończy się, gdy całkowicie zwolnisz.