One Button Games 5-in-1 vol. 2 (Windows)
D PISTOLS to szybka gra za pomocą jednego przycisku. Ciągle poruszasz się w górę iw dół. Twoim celem jest zastrzelenie wszystkich wrogów, którzy nadchodzą z boków ekranu. Gdy wrogowie dotrą do środka ekranu, podniosą się lub opadną w zależności od Twojej aktualnej pozycji. Naciśnij przycisk, aby zmienić kierunek i strzelać w bok. Przytrzymaj przycisk, aby naładować i strzelać we wszystkich czterech kierunkach. Gra kończy się, gdy dotknie cię jakikolwiek wróg. EMBATTLED to szybka gra za pomocą jednego przycisku. Ciągle poruszasz się w górę iw dół, podczas gdy wrogowie po obu stronach strzelają do ciebie i zbliżają się do twojej pozycji. Aby zmienić kierunek, naciśnij przycisk lub naciśnij górną lub dolną część ekranu. Przytrzymaj przycisk, by nie ruszać się z miejsca i rozłóż tarcze, aby uchronić się przed strzałami wroga. Ale kiedy masz podniesione tarcze, wrogowie strzelają szybciej i zbliżają się do ciebie. Staraj się unikać strzałów wroga i sprawiaj, że trafiają się nawzajem, aby zdobyć punkty. Gra kończy się, gdy trafi cię pocisk wroga. TOTOGE to szybka gra za pomocą jednego przycisku. Kontrolujesz kurczaka, który stale spada w jedną z krawędzi ekranu. Twoim celem jest unikanie lądowania na losowo pojawiających się kolcach. Naciśnij przycisk, aby wyskoczyć w powietrze, a otrzymasz dodatkowe punkty za skoki w zależności od przebytej odległości. Odwrócisz się, gdy uderzysz w boki ekranu. Gra kończy się, gdy trafisz na kolce. BOMB UP to szybka gra za pomocą jednego przycisku. Ciągle spadasz. Naciśnij przycisk, aby wystrzelić bombę i naciśnij go ponownie, aby ją wysadzić. Zdobywaj punkty, niszcząc wszystkie czerwone kwadraty w promieniu eksplozji. Eksplozja odbije cię w górę iw bok, a gdy uderzysz w ścianę, odwrócisz się. Gra kończy się, gdy uderzy cię czerwony kwadrat. TAPPUMP to szybka gra za pomocą jednego przycisku. Kontrolujesz krąg. Twoim celem jest poruszanie się do przodu, unikając zderzenia z minami i wychodzenia poza poziome granice ekranu. Naciśnij przycisk, aby skoczyć i przytrzymaj przycisk, aby zwiększyć swój promień. Zbieraj monety, aby zdobywać punkty. Gra kończy się, gdy trafisz na minę lub przekroczysz górną lub dolną część ekranu.