Once Upon a Jester
Najlepsi przyjaciele Sok i Jester knują psotny plan kradzieży Królewskiego Diamentu! Aby zrealizować swój genialny plan, muszą założyć teatr improwizowany i przyćmić wszystkie inne występy – w tym swoich rywali, Hofnara i Boka. Tylko zostając najlepszym pokazem w królestwie, zostaną zaproszeni na Królewski Spektakl Teatralny w Pałacu Królewskim, gdzie król przechowuje swój cenny klejnot. Wyruszają w wielką przygodę po fantastycznym królestwie, spotykają mnóstwo dziwacznych postaci, występują w improwizowanych przedstawieniach i śpiewają z całych sił. Po drodze przypadkowo odkrywają wolność i radość teatru muzycznego. Czy zmienią swoje niegodziwe zamiary, czy zrobią wszystko, by się wzbogacić? Daj się ponieść kreatywności: Każdy spektakl jest inny! To Ty decydujesz, jak oczarować publiczność! Zaprzyjaźnij się z dziwacznymi postaciami: Poznaj i zaprzyjaźnij się z całą masą ekscentryków – wszyscy są w pełni udźwiękowieni! Przyjazny wendigo, drzewo szukające swoich korzeni i grudka pesto, żeby wymienić tylko kilka. Zanurz się w barwnym świecie fantasy: Przygoda czeka w ręcznie wykonanych lokacjach jak przytulne miasteczko Dorp, tajemniczy Woudwoods i radiofanatyczne Stad City. Poczuj niezależne brzmienia: Oryginalna ścieżka dźwiękowa, napisana i wykonana przez twórców gry, wpadnie ci w ucho i zostanie tam na długo!