Olli
OlliOlli to wciągająca rozgrywka z jednym życiem postaci, w której na 50 piekielnie podstępnych poziomach przyjdzie ci się zmierzyć z ponad 120 trikami i przeszkodami, 250 wyzwaniami, trybem miejsc oraz trybem codziennej rutyny. Wciąż mało? Ukończ wszystkie wyzwania, aby odblokować niezwykle wymagający tryb RAD! Zgarniaj po drodze największe i najbardziej wyczesane kumulacje punktów, a następnie doprowadź swoje lądowanie do perfekcji, aby wspiąć się na szczyt rankingu graczy. Nie zaliczaj tylko gleby (a na pewno zaliczysz). Graj w całym świecie gry i we wszystkich jej trybach, aby zdobyć najlepszy wynik na każdym poziomie i w każdym miejscu. W trybie codziennej rutyny masz 24 godziny, żeby zagrać w dowolnie wybranym miejscu. Możesz ćwiczyć, ile zechcesz, ale pamiętaj – otrzymasz jedną szansę ustanowienia swojego wyniku. Tylko nie zaliczaj gleby...