OlliOlli World: VOID Riders
Powieźcie mnie do waszego przywódcy – VOID Riders przybywają do OlliOlli World w pierwszym rozszerzeniu do gry! Nieziemsko stylowi kosmici – Sair’Rah, Khehvyn i Pftangxi trafiają do Radlandii, by pozyskać skejterskie okazy dla potężnego Mgławicomistrza. OlliOlli World: Rozszerzenie VOID Riders wprowadza nowy wspaniały świat wyzwań i kosmiczny sprzęt, z którego pomocą wyruszysz na podbój niezbadanego środowiska V.O.I.D. Popłyń z prądem, pokonując trasy od zaśnieżonego Cloverbrook przez upiorne Sunshine Valley po dynamiczne Burntrock. W trakcie jazdy po Radlandii może Cię porwać kosmiczny promień ściągający, nadający rozgrywce zupełnie nowy wymiar. Spróbuj ustać lądowanie i zyskaj poklask Mgławicomistrza za sprawą międzygalaktycznej stylówki, a być może staniesz się jego ulubionym kosmicznym skejterem! Wyrusz w najbardziej odjechany zakątek kosmosu w tej nowej przygodzie nie z tego świata. VOID Riders to pierwsze z dwóch rozszerzeń do entuzjastycznie przyjętej gry OlliOlli World autorstwa wyróżnionego statuetką BAFTA i obsypanego nagrodami studia Roll7. Główne cechy: ● Wkrocz do V.O.I.D.: Odkryj zróżnicowane poziomy u boku pozaziemskich towarzyszy i poznaj Sunshine Valley, Cloverbrook oraz Burntrock od zupełnie nowej strony. Podczas gdy Twoi kosmiczni kompani będą zajęci pozyskaniem skejterskich okazów (i krów), Tobie samemu przyjdzie zmierzyć się z przeszkodami na drodze do rodzinnej planety ekipy VOID Riders: V.O.I.D. ● Niezidentyfikowany obiekt skejtujący: „Walka z grawitacją” nabiera w VOID Riders zupełnie nowego znaczenia. Zmierz się z olbrzymimi wiązkami światła, podrywającymi wszystko, co stanie na ich drodze... w tym Ciebie! Wykonuj galaktyczne triki i łap za deskę, nim trafisz w sam środek promienia ściągającego. Jeśli Ci się powiedzie i zdołasz okiełznać technologię antygrawitacji, wykręcisz jeszcze bardziej odjechane triki. Uważaj jednak: przegapienie tych okazji możesz przypłacić katastroficznym lądowaniem. Podejmiesz to wyzwanie? ● Międzywymiarowy wygląd: Wyraź siebie za pomocą stratosferycznego stylu, w tym miejskiej odzieży kosmitów i krowiego kostiumu. Dostępnych jest całe mnóstwo zupełnie nowych opcji personalizacji, które pozwolą Ci podkreślić swój osobisty styl sci-fi za sprawą unikalnych strojów, świeżych emotek i szałowych trików. OlliOlli World: VOID Riders to pierwsze z rozszerzeń. Można je kupić samodzielnie bądź jako część OlliOlli World Rad Edition lub przepustki na rozszerzenia OlliOlli World. Do gry z rozszerzeniami wymagana jest wersja podstawowa OlliOlli World. Uważaj, aby nie zdublować zakupów.