Offworld Trading Company - Real Mars Map Pack
Pokonaj rywali na skutym lodem terenie Ultimum Chasma, poruszaj się po krętych przełęczach Margaritifer Sinus oraz przekraczaj rowy Cerberus Fossae i wiele więcej! Pakiet map dodaje ponad 30 nowych map do gry wieloosobowej i trybu potyczki. Zaprojektowane przez geologa planetarnego mapy odzwierciedlają rzeczywistą powierzchnię Marsa w każdym z regionów Czerwonej Planety, dodając rozgrywce mnóstwo głębi.