Offworld Trading Company - Limited Supply
Zanim biznes na Marsie zaczął kwitnąć, pierwsi ziemscy pionierzy mieli tylko jeden cel: przetrwać. Rozegraj kilkanaście ambitnych scenariuszy i zmierz się z trudami osadnictwa na Marsie, wspomagając rozrastające się kolonie, by zapewnić im świetlaną przyszłość. W tym DLC zamiast z giełdą i innymi przedsiębiorcami będziesz po prostu mierzyć się z Marsem. W Limited Supply naczelna zasada w Offworld Trading Company — kupuj, co chcesz, kiedy chcesz (o ile masz gotówkę) — zostaje postawiona na głowie. Każdy scenariusz ma inny zestaw reguł i ogranicza zasoby, które możesz kupić i sprzedać, co oznacza, że jeśli chcesz przetrwać, musisz dostosować strategię rozwoju do każdego nowego miejsca. W zwykłych grach żeby przebić konkurencję, musisz rozwinąć swój biznes i osiągnąć solidny zysk. Tutaj aby wygrać i przejść do następnego scenariusza, musisz zrealizować cele wyznaczone przez kolonię. Wraz z postępem technologia, do której masz dostęp, staje się coraz bardziej zaawansowana — równocześnie rosną wymagania stawiane przez kolonię. DLC Limited Supply dodaje zupełnie nowy rodzaj rozgrywki do Offworld Trading Company. Każdy scenariusz to bardziej łamigłówka do rozwiązania niż zaciekła konfrontacja z innymi firmami. Czy dasz radę zapewnić Marsowi przyszłość i zostaniesz bohaterem kolonii?