Official map extension
Oficjalne rozszerzenie mapy popularnego tytułu Bus Simulator dodaje do głównej gry 2 zupełnie nowe miejscowości z 9 nowymi, różnorodnymi misjami oraz 20 przystankami. W Seaside Valley oraz okolicach czeka wiele kilometrów nowych dróg, które możesz odkrywać swoim ulubionym autobusem.