Official Expansion (Gold)
Wzbogać swoją grę za sprawą nowego oficjalnego rozszerzenia gry Farming Simulator 15! Dodatek zawiera nowy rozległy teren Europy Wschodniej oraz 20 nowych pojazdów i elementów wyposażenia takich marek, jak Rostselmash, Zetor, Tatra, , Kverneland i Farmtech! Po pobraniu dodatku nowa zawartość będzie dostępna w sklepie. Pamiętaj, żeby zaoszczędzić odpowiednio dużo, by móc kupić nowe maszyny.