Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition)
„DYNASTY WARRIORS: ORIGINS” Official Book & Original Soundtrack (Digital Edition) to cyfrowy artbook zawierający Official Book (po japońsku) i Original Soundtrack. Po otrzymaniu przedmiotów będą one dostępne w grze. Official Book jest pełna oryginalnych ilustracji przedstawiających najważniejsze wydarzenia z okresu Trzech Królestw, wraz z nie prezentowanymi jak dotąd informacjami o postaciach i wykresami przedstawiającymi ich wzajemne relacje. Wszystko to koncentruje się wokół wspaniałej historii nowego „DYNASTY WARRIORS” opowiedzianej z perspektywy jednego bohatera. Można ją zobaczyć, przechodząc do menu głównego, potem do Special Content, a następnie wybierając „Official Book”. Original Soundtrack zawiera 20 oryginalnych utworów nagranych specjalnie do gry. Można go odtworzyć, przechodząc do menu głównego, potem do Special Content, a następnie Music i wybierając „Original Soundtrack”. Uwaga: – Ta zawartość to cyfrowe wersje Official Book (edycja japońska) i Original Soundtrack znajdujące się w „Treasure Box” sprzedawanym w niektórych regionach. Należy pamiętać, że produkty te znajdują się również w „DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Version”. – Zawartości tej nie można pobrać jako oddzielnych plików (PDF, MP3 itp.). – Żadnego z tych elementów nie da się przeglądać ani rozgrywać poza grą. – Jeśli instalacja dodatku dobiegnie końca w trakcie gry, jego zawartość stanie się dostępna po powrocie do ekranu tytułowego.