Off-hand Item Skin Pack
Oświetl drogę skórką Drauveńska pochodnia (Drauven Torch) lub wyposaż się w sieć uszytą z najgrubszego jedwabiu thrixlów. Ten dodatek zapewnia opcje personalizacji obejmujące aż 10 skórek przedmiotów drugiej ręki, wśród których znajdziesz liczne tarcze i inne przedmioty zainspirowane potwornymi frakcjami Wildermyth.