Of Flesh and Faith
Darmowy DLC "Of Flesh and Faith" to list miłosny do fanów Battle Brothers po długiej, prawie sześcioletniej wspólnej podróży. Poszerza grę o dwa nowe scenariusze startowe do wyboru dla Twojej kompani najemników - Oathtakers i Anatomists - które ukształtują Twoją kampanię od początku do końca. Do tych początków dołączone są wyjątkowe mechaniki, nowe wyposażenie, nowe tła postaci, ich własne wydarzenia w historii, a nawet dopasowany indywidualnie sztandar dla każdej z nich. Doświadcz w sumie ponad 50 nowych wydarzeń w grze! Właściwości: - Oathtakers - Podążaj śladem nauk Young Anselma, walcz o słuszność i składaj przysięgi, które dają korzyści oraz wady, dopóki nie zostaną spełnione. - Anatomists - Promuj swoje badania, nawet jeśli inni się Ciebie wyprą, przeprowadzaj sekcje zwłok pokonanych wrogów i stwórz nowe sposoby, by wzmocnić swoich ludzi. - Nowe Sztandary - Wciągnij dwa nowe bannery, które tematycznie pasują do nowych początków. - Nowe Wyposażenie - Ubierz się stylowo z nowym wyposażeniem odpowiednim dla Twoich początków. - Nowe Wydarzenia - Doświadcz ponad 50 nowych wydarzeń w trakcie Twoich podróży.