Oddział Ratowniczy Ryana
Przyjaciele Ryana zostali porwani przez Dark Titana, Robo Combo i Packrata. Tylko ty możesz ich uratować! Wyrusz w przygodę pełną śluzu, bossów w statkach kosmicznych i jajek z niespodziankami Ryana. Zbieraj słoneczne monety i jajka z niespodziankami, żeby odblokować nowe przedmioty i ubierać postać w czapki obcych, sprzęt graczy i inne elementy. Wykorzystaj swoją zręczność i ruchy specjalne, żeby uratować świat. Samotnie nie pokonasz złoczyńców, ale na szczęście będą ci pomagać inne prześmieszne postacie ze Świata Ryana. Używaj beczek Gill, statku Moe i śluzu Pecka oraz innych umiejętności, żeby pokonać wrogów. Możesz nawet jeździć na wielkim Shelldonie! Odnajdziesz to wszystko, poznając niesamowite światy zabawek, piratów, kosmosu i czasów prehistorycznych, w których przyjaciele Ryana czekają na ratunek. Czekają na ciebie Ryan, Combo Panda, Alpha Lexa i Gus the Gummy Gator – wybierz bohatera i wskocz w świat Ryana! Zaproś znajomego lub dorosłego i graj z nimi w trybie lokalnej współpracy dla dwóch graczy. Graj w ekscytujące tryby takie jak „Lot kosmiczny” i „Podłoga to lawa”. Czy pokonasz Dark Titana i jego straszliwych sprzymierzeńców?