Oddsparks - Making Music
Buduj. Automatyzuj. Komponuj. Zbierz kapelę i automatyzuj w rytm muzyki z pakietem Making Music do Oddsparks: An Automation Adventure! Ten nowatorski dodatek wprowadza zupełnie nowy system muzyczny, z którym twoja fabryka stanie się w pełni udźwiękowioną maszyną rytmu i melodii. Posłuchaj swojej kreatywności. Dodaj muzykę do mechanik i harmonię do pracy! Komponuj w trakcie budowy Każdy krok sparka może być jak kolejny akord. Wykorzystuj płyty dociskowe do wytwarzania dźwięków przez przechodzące sparki i opracuj systemy logiczne sterujące głośnikami muzycznymi, by stworzyć złożone kompozycje. Wszystkie istniejące przedmioty mogą teraz wydawać rozmaite dźwięki. Twórz instrumenty i własne brzmienie Uwolnij swoją kreatywność! Odblokuj muzyczne stanowisko robocze, a potem wytwórz pełny zestaw 12 nut i 2 oznaczeń oktaw. To jeszcze nie wszystko: z użyciem piły możesz teraz wykonać cztery urocze zabawkowe instrumenty (fortepian, flet, lutnię i ksylofon), które dodadzą twoim warsztatom nutkę kreatywności. Podziwiaj muzykę na scenie Chcesz zobaczyć, jak sparki dają czadu? Zbuduj wystawę sparkową – zespół, czyli specjalną scenę koncertową, na której twoje sparki będą razem grać.