Odcinek 3: Przed nami długa droga
Trzeci z pięciu odcinków gry rozgrywającej się w uniwersum nagradzanych komiksów Roberta Kirkmana. Zdrada w grupie doprowadza do serii koszmarnych wydarzeń w najbardziej burzliwym odcinku do tej pory!Czy Twoje decyzje z odcinka pierwszego i drugiego będą cię prześladować, czy może naprawdę się opłacą?Zakup tej treści dodatkowej wymaga gry The Walking Dead - Odcinek 1: A New Day.