>observer_
A gdyby tak ktoś zhackował twoje lęki? Jest rok 2084. Nazywasz się Daniel Lazarski. Należysz do elity. Jesteś jednym z detektywów neuronowych, zwanych Obserwatorami - należycie do zewnętrznie finansowanej jednostki policji, a wasza rola polega na hackowaniu i przejmowaniu umysłów przestępców. Tajemnicza wiadomość od twojego zaginionego syna, wysoko postawionego inżyniera zatrudnionego przez wszechwładną Chiron Corporation, okazuje się początkiem śledztwa, które wiedzie cię poprzez krakowskie slumsy klasy C. W celu odnalezienia wskazówek i tropów musisz hackować umysły przestępców i ich ofiar, a także przeżywać ich najmroczniejsze lęki. Jak daleko posuniesz się, aby odkryć prawdę? Opracowany przez Bloober Team, zespół odpowiedzialnego za Layers of Fear, >observer_ to cyberpunkowy horror zaprojektowany z myślą o dojrzałych odbiorcach. To, co ujrzysz, przerazi cię do głębi.