Obcy: Izolacja - Trauma
Oto Trauma, drugi pakiet zawartości dodatkowej do gry Obcy: Izolacja. Pakiet ten zawiera trzy zupełnie nowe mapy dla trybu przetrwania, w którym sprawdzisz swoje umiejętności w limicie czasu. Zmierz się z różnymi przeciwnikami na pokładzie medycznym stacji Sewastopol. Unikniesz ich, zmylisz czy zaatakujesz? Jeśli chcesz przetrwać, musisz działać szybko. - Trzy nowe mapy, w tym klaustrofobiczna wspinaczka po kanałach wentylacyjnych Sewastopola. - Graj jako oficer medyczna Lindgard i zyskaj szybszy dostęp do apteczek oraz improwizowanych ładunków wybuchowych. - Zniszcz wszelkie ślady swoich badań i ocal mieszkańców stacji.