NURGLES
Drużyny Nurgle składają się z Gnilców, Pestigorów, a także Wojowników i Bestii. Towarzyszy im legendarny lord Borak Grabieżca. Nurgle tworzą drużyny Chaosu, których zawodnicy czczą Nurgle'a, boga zepsucia i chorób. Obdarza on swoich wyznawców dosyć nieprzyjemną chorobą, zwaną „zgnilizną Nurgle'a”. Gdy ktoś za bardzo się do nich zbliży, zarazi się jedną z paskudnych chorób boga Nurgle'a. Zainfekowany zwykle umiera, zanim ktokolwiek jest w stanie mu pomóc. Podobnie jak w przypadku innych drużyn Chaosu Nurgle czują się najlepiej w bezpośrednim starciu z przeciwnikiem. Chociaż zawodnicy są silni i wytrzymali, brakuje im zwinności. Wojownicy Nurgle są bardzo powolni i mało zwrotni, dlatego nie sprawdzają się najlepiej jako biegacze z piłką. Z tego powodu Nurgle mogą nie tylko zostać pokonani przez drużynę przeciwną, ale także przegrać z czasem!