Dzięki temu zestawowi treningowemu twój awatar natychmiast zyska dostęp do ninjutsu, tajnych technik i przedmiotów postaci z przepustki sezonowej 7, bez konieczności gromadzenia punktów treningowych w trakcie rozgrywki. ■ Postacie z 7. przepustki sezonowej ● Nagroda za rangę treningową x5 – Boruto Uzumaki (Rozwój Karmy) – Gaara (młody) – Sasori * Kiedy kupisz DLC, jego elementy możesz odebrać z pudełka z prezentami w karczmie. * Zakup tego zestawu treningowego da ci tylko dostęp do ninjutsu, tajnych technik albo przedmiotów kupionych przez ciebie postaci z DLC. Zakupienie dowolnego treningu mistrzów specjalnych ninjutsu po nabyciu tego zestawu treningowego da ci dostęp do ninjutsu, tajnych technik i przedmiotów tych postaci. * Zakup tego zestawu treningowego nie zwiększy twojej rangi treningowej dla wskazanych mistrzów.