NTBSS Special Ninjutsu - The Piercing One-Fingered Thrust of Hell
To DLC odblokowuje nowe specjalne ninjutsu dla twojego ninja. „Przeszywające pchnięcie palcem piekieł!” pozwala wykonać gwałtowne pchnięcie palcem okrytym czakrą stylu gromu – poczuj się jak Trzeci Raikage! Zawartość dodatku: – Ninjutsu: Przeszywające pchnięcie palcem piekieł! (Napastnik) *Po pobraniu tych materiałów, uruchom grę i wybierz sekcję dodatków w pudełku z prezentami, które znajduje się w karczmie wewnątrz lobby online Wioski Ukrytego Liścia. *Zakupione Ninjutsu będzie gotowe do użycia od razu po jego odebraniu. *Zawartość tego pakietu ogranicza się do ninjutsu. Nie zapewnia on nowych mistrzów VR ani nagród rangi treningowej.