To DLC odblokowuje nowe specjalne ninjutsu dla twojego ninja. Wykorzystaj czakrę Dwóch Ogonów, aby spopielić wrogów wybuchowymi płomieniami! Zawartość: – Ninjutsu: Transformacja: Dwa Ogony (Napastnik) * Po pobraniu tych materiałów, uruchom grę i wybierz sekcję dodatków w pudełku z prezentami, które znajduje się w karczmie wewnątrz lobby online Wioski Ukrytego Liścia. * Zawartość tego pakietu ogranicza się do ninjutsu. Nie zapewnia on nowych mistrzów VR ani nagród rangi treningowej.