Nowhere Manor
Czy zdołasz dowieść, że posiadasz duszę? Liber był pozbawioną rozumu lalką wiodącą żywot automatycznego sługi… do czasu, aż zdobył sumienie i poczuł pilną potrzebę ucieczki z przeklętego dworu. Poznaj ekscentryczne anioły, zbuntowane demony i naukowców o boskich ambicjach. Przyjaciel czy wróg – każdy z nich pragnie jednego: zdobyć duszę i opuścić dwór widmo, zanim ten po kilku dniach zniknie.