Notice Me Leena-senpai!
Demon Lord atakuje. Pomóż Leenie-senpai obronić się przed diabelskimi sługusami! Notice Me Leena-senpai! to lekka, taktyczna gra typu tower defense z narracją w stylu powieści wizualnej. W obliczu wojny między demonami a ludźmi, musisz bronić Szkoły Magii dla Dziewcząt za pomocą 28 unikalnych wież w 10 światach. Strategicznie rozmieszczaj i ulepszaj jednostki na liniach siatki, zdobywaj złoto na power-upy i przetrwaj niekończące się fale! Dzięki 2 trybom przetrwania i 5 poziomom trudności, każda bitwa będzie inna. Czy Leena i jej przyjaciółki zdołają obronić swoją szkołę – i swoje ulubione jedzenie?