Not Not 2 - A Brain Challenge: Golden DLC
Z tym DLC NIE NIE odblokujesz: - 3 unikalne skórki dla swojej postaci - 3 fajne tła dla odmiany scenerii Nawet gry umysłowe lubią odrobinę koloru.