Not For Broadcast: Live and Spooky
Późna noc. Na zewnątrz szaleje burza. W reżyserce nie ma nikogo oprócz ciebie… i nowego, dziwacznego sprzętu. Polecono ci wziąć nocną zmianę, by zająć się realizacją popularnego programu „Live & Spooky” opowiadającego o łowcach duchów i zjawisk nadprzyrodzonych. Rzecz dzieje się w opuszczonym studio filmowym należącym do zmarłego przed laty ojca naszego cenionego reportera i prezentera, Patricka Bannona. Nagła śmierć w niewyjaśnionych okolicznościach doprowadziła do zamknięcia wytwórni. Nikt z żywych nie zna prawdy, ale być może zmarli będą mieli dla nas odpowiedzi… …tak przynajmniej reklamuje program tygodnik telewizyjny. Przed tobą długa noc – i to za zwykłą stawkę. Zupełnie nowe możliwości reżyserskie Na planie czekają już kamery do rejestrowania duchów, upiornie niebieskie światła oraz bezsprzecznie autentyczny, rozentuzjazmowany spirytualista, ale to od ciebie zależy ostateczny sukces programu. Nie masz się jednak czym martwić – za pomocą nowych przycisków z „efektami grozy” nadasz swojemu przedstawieniu wyjątkową atmosferę i przekażesz ekipie, gdzie udać się dalej. Czasu antenowego starczy na odwiedzenie tylko kilku miejsc, więc wybieraj rozsądnie! Broń się przed światem duchów Nikt, rzecz jasna, nie twierdzi, że duchy istnieją naprawdę – w końcu to tylko telewizyjna rozrywka. Chociaż gdyby istniały… to bezpieczeństwo ekipy zależałoby tylko od ciebie. Do dyspozycji masz szereg specjalnie przygotowanych nowych przycisków, gałek, kontrolek i przełączników. Co prawda nie zostały nigdy przetestowane (bo przecież duchy nie istnieją), ale na pewno szybko się w nich zorientujesz. Poznaj prawdę Dzisiejszy program nie ma z góry określonego zakończenia… poza tym nie chodzi tylko o oglądalność. „Live & Spooky” to dodatek zaprojektowany z myślą o wielokrotnej rozgrywce. Wykaż się spostrzegawczością i wytrwałością w poszukiwaniu tropów, a odkryjesz tajemnicę feralnego studia.