NORDYCY
Rasa Nordyków przychodzi ze swoimi oficjalnymi zawodnikami (Napastnik, Berserker, Biegacz, Rzucacz, Ulfwerener, Yhetee) oraz gwiazdami: Wilhelm Chaney i Icepelt Hammerblow! Nordycy są brutalnymi, morderczymi szaleńcami którzy kochają bitwę i piwo! Ten walec drogowy może nie jest najszybszym zespołem, ale większość zawodników posiada Blok, więc na pewno jest jednym z najtwardszych. Yhetee jest nordycką chodzącą górą. To specjalny rodzaj Trolla z północnych wysp, który aby przetrwać przystosował się do mrozu i trudnych warunków. Zespół Nordyków trenuje je żeby włączyć je do zespołów Blood Bowl z powodu posiadanej przez nie śmiercionośnej kombinacji pazurów, zaciekłości i naturalnego talentu do niszczenia.