Nordic Ashes: The Complete Saga
„Nordic Ashes” to inspirowana nordycką kulturą gra typu roguelite, w której musisz przetrwać hordy stworzeń, które pojawią się na Twojej drodze. Odkryj nowe bronie i zastosuj nowe umiejętności podczas walki. Ulepszaj statystyki swoich postaci za pomocą Drzewek Zdolności Konstelacji, wyposażaj się w potężne relikty i zabijaj wrogów, zanim zdążą Cię otoczyć, bo w przeciwnym razie może być za późno... Podczas Ragnarok, Yggdrasil, Drzewo Życia, straciło prawie całą energię potrzebną do podtrzymania Dziewięciu Krain. Tylko nieliczni bohaterowie będą w stanie przetrwać Koniec Świata. Graj jako Axeldör (wojownik wikingów), Thyra (zaciekły strażnik) lub Hafgrim (mistrz żywiołów); wśród wielu innych charyzmatycznych ocalałych.