Nom Nom Apocalypse
Witamy w strzelance kooperacyjnej, w której koniec świata nigdy nie wyglądał tak... smakowicie! Zbliża się koniec świata, a miasto opanowały wygłodniałe, tłuste potwory z jedzenia, siejąc totalny chaos i zniszczenie. Naszą ostatnią nadzieją jest grupa utalentowanych, lubiących strzelać kucharzy, którzy są zdeterminowani, aby nie skończyć jako danie główne. Cechy: ★Wybierz swojego wojownika: Wybierz spośród różnych bohaterów związanych z jedzeniem, z których każdy ma swoją specjalną umiejętność. Znajdź tego, który najlepiej pasuje do Twojego stylu. ★Walcz z szalonymi potworami z jedzenia: Walcz z dzikimi wrogami, takimi jak bestie z cheeseburgerów, które strzelają serem, i stworzenia z babeczek z ostrymi pazurami. ★Graj z przyjacielem (lokalna kooperacja): Połącz siły w lokalnym trybie kooperacji dla 2 graczy. Współpracujcie, aby przetrwać potwory i podwoić zabawę. ★Ulepszenia i atuty: Popraw swoje umiejętności, aby poruszać się szybciej, otrzymywać mniej obrażeń lub blokować ataki. Mieszaj i dopasowuj atuty do swojego stylu gry. ★Używaj zwariowanej broni spożywczej: Niszcz wrogów strzelbą z musztardą, strzelaj widelcami z kuszy lub raż ich laserem mikrofalowym. Broń jest dziwna i potężna. ★Szybka akcja w stylu roguelite: Ciesz się pełną akcji rozgrywką z wymagającymi walkami i losowymi elementami, które sprawiają, że każda sesja jest inna.