Ninjora Echoes
Przejmij kontrolę nad Hiko, młodym ninja, oraz jego cieniami-dublerami, rozwiązując zagadki, pokonując wrogów i ratując swoją wioskę przed złowrogim mnichem Doku. W odległej bambusowej wiosce znajduje się Kamień Życia — źródło siły i harmonii. Kiedy zły mnich Doku kradnie go, młody ninja Hiko wyrusza w niebezpieczną podróż, aby odzyskać skradziony artefakt i przywrócić pokój. Ninjora Echoes to dwuwymiarowa platformówka oparta na unikalnym mechanizmie tworzenia i kontrolowania cieni-klonów. Nie będziesz tylko skakać i walczyć — będziesz musiał zaplanować każdy ruch strategicznie. Twoje klony mogą naciskać przełączniki, trzymać dźwignie i odciągać uwagę wrogów, otwierając sprytne, nowe sposoby na pokonanie każdego wyzwania. Zdolność Hiko do przenoszenia duszy do wybranego klona pozwala koordynować działania wielu postaci jednocześnie, rozwiązując złożone łamigłówki, w których każdy cień odgrywa kluczową rolę. Wykorzystuj swoje klony do budowania pionowych wież, docierania do ukrytych platform i przechytrzania śmiercionośnych pułapek. Walka łączy precyzję i taktykę — rzucaj shurikenami, atakuj wręcz i opanuj umiejętności ninja, by pokonywać przeciwników. Każdy poziom to próba zręczności i strategii, prowadząca do epickich starć z bossami — w tym finałowej walki z samym Doku. Uwolnij moc cieni, sprawdź swoją zręczność i bystrość umysłu oraz odzyskaj Kamień Życia, by uratować swoją wioskę! Najważniejsze cechy * Twórz i kontroluj klony-cienie dzięki mechanice przenoszenia duszy. * Głębokie połączenie platformówki, zagadek i dynamicznej walki. * Pomocni towarzysze: mądry pies Pochi oraz Frogus, handlarz ulepszeń. * Epickie pojedynki z bossami, w tym ostateczna walka z Doku.