Ninja vs Samurai
Łącząc wpływy wojowników Feudalnej Japonii i klasycznego Mecha-Anime, ten zestaw unikalnych, niestandardowych bloków i tematycznych skórek dla korporacji Venture (Shinobi) i Hawkeye (Szogun) zapewni Twoim machinom niepowtarzalny wygląd.