NINJA GAIDEN 4 The Two Masters
Po niekończących się deszczach cień Dark Dragona w końcu znika znad Tokio, przynosząc czyste niebo i chwilę spokoju. Jednak misja klanów ninja Hayabusa i Raven nigdy się nie kończy, a chaos ponownie zagraża światu. Tajemniczy wróg pragnie otworzyć bramę do innego wymiaru i zamienić nasz świat w istny koszmar. Divine Dragon Order przeżywa kryzys i nie jest w stanie stawić czoła nowej fali potworów, więc wyzwanie muszą podjąć dwaj mistrzowie ninja. Rozpocznij nowy rozdział sagi NINJA GAIDEN 4, w którym Yakumo i Ryu Hayabusa łączą siły, aby pokonać nowych wrogów i po raz kolejny ocalić ludzkość. Dodatek The Two Masters zawiera trzy zupełnie nowe grywalne rozdziały kontynuujące walkę po zakończeniu oryginalnej kampanii (gracze muszą ukończyć główny watek fabularny podstawowej gry, aby uzyskać dostęp do nowych rozdziałów). Yakumo i Ryu muszą zmierzyć się z nowymi bossami, potwornymi wrogami i śmiercionośnymi wyzwaniami, które sprawdzą umiejętności nawet najbardziej doświadczonych mistrzów ninja, a wszystko to na wyjątkowych poziomach w skąpanym w słońcu Tokio wolnym od wpływu Dark Dragona. Gracze mogą od razu uzyskać dostęp do dwóch nowych broni, niezależnie od tego, czy ukończyli już kampanię, czy nadal są w jej trakcie. Broń ta to kosa „Solitaire” Yakumo przeznaczona do ataków z dystansu i kontroli tłumu oraz rękawice „Jakotsumon” Ryu, które umożliwiają szybkie ataki i zapewniają nowe sposoby skracania dystansu. Na graczy czeka jeszcze więcej wyzwań. Weterani poszukujący ostatecznego sprawdzianu swoich umiejętności mogą zmierzyć się z Abyssal Road, brutalnym trybem wytrzymałościowym, w którym czekają na nich kolejne walki z nowymi mechanikami, rosnącą presją i nagrodami, które zwiększą bojowe możliwości Yakumo i Ryu. Stawka jest wysoka – aby wyjść z tego cało, potrzebna będzie moc dwóch mistrzów ninja i niezrównana zręczność. UWAGA: Aby uzyskać dostęp do nowej zawartości fabularnej, gracze muszą ukończyć główną kampanię fabularną na dowolnym poziomie trudności. Ukończenie nowej zawartości fabularnej odblokuje tryb Abyssal Road oraz nowe próby. Dwie nowe bronie są dostępne natychmiast po ukończeniu samouczka i dotarciu do Chapter 1: Bloodsoaked Tokyo.