Nightmares from the Deep: The Cursed Heart
W pewną zimną burzową noc Sarah Black, kustoszka Carribean Museum, dokonywała ostatnich poprawek związanych z główną atrakcją pirackiej wystawy – mumią strasznego XVIII-wiecznego korsarza, kapitana Henry’ego Remingtona. I wtedy, choć nie sposób to wyjaśnić… … widmowy wilk morski wrócił ze świata zmarłych i porwał nastoletnią córkę Sarah! Niewiele myśląc nasza bohaterka rzuca się w szaleńczy pościg za piratem. Pościg, który jest początkiem ekscytującej wyprawy na zapomnianą, przerażającą i pełną niebezpieczeństw wyspę… A gdzieś pośród mroków majaczy wspomnienie złowrogiej miłości… Nightmares from the Deep: The Cursed Heart to klasyczna gra przygodowa, opowiadająca zapierającą dech w piersi historię o miłości, która na śmierci się nie kończy. Wciel się w postać kustoszki Sarah Black i chwyć w ręce ster przeznaczenia, by powstrzymać nieumarłego kapitana Remingtona i uratować swoją córkę. Gra zachwyca bogactwem mrożących krew w żyłach lokacji – od rozkładających się wraków, po wilgotne, pełne niebezpieczeństw jaskinie. Wykaż się sprytem, by móc odnaleźć wskazówki, rozwiązać łamigłówki i odkryć pradawne tajemnice Skull Island, nim będzie za późno!