Nightmare Shift
Zajmij się nocnymi zmianami w odległym motelu, radź sobie z niepokojącymi gośćmi i zmierz się z przerażającymi wydarzeniami. Poznaj niepokojące życie Emmy w jej mieszkaniu, poczuj niepokój związany z byciem obserwowanym i zacznij wątpić w to, co jest prawdziwe, gdy granica między rzeczywistością a koszmarem zaczyna się zacierać. Mówi się, że ściany mają uszy… ale co, jeśli ściany mają oczy – obserwujące, czekające, widzące wszystko, co robisz. Świat Emmy Wejdź w życie Emmy, gdzie zwyczajne noce przeradzają się w niezwykłe tajemnice. Poczuj jej lęki, zmagania i zamazaną granicę między rzeczywistością a koszmarami. Krucha rutyna Radź sobie z codziennymi obowiązkami w pracy i życiu prywatnym Emmy, by w końcu zdać sobie sprawę, że rutyna może być maską dla czegoś znacznie bardziej złowrogiego. Twarze tajemnicy Spotkaj enigmatyczne postacie, których motywy są niejasne. Każda interakcja przybliża cię do prawdy — lub pogrąża głębiej w paranoi. Komu możesz zaufać, gdy wszyscy wydają się podejrzani? Rozwiąż koszmar Odkryj szokującą prawdę, eksplorując motel i mieszkanie Emmy. Każde odkrycie odsłania kolejne warstwy mrocznej tajemnicy, która podważa wszystko, co wydaje ci się, że wiesz. Cechy gry: - Ta gra to przede wszystkim „symulator chodzenia” z elementami rozwiązywania zagadek. - Horror psychologiczny: ta gra doprowadzi cię do szaleństwa. - Wciągające doświadczenie: klimatyczna, fotorealistyczna grafika potęguje wrażenia związane z horrorem. - Wiele zakończeń: gra ma wiele zakończeń zależnych od twoich wyborów.